Reklama je nejrychlejším a nejpohodlnějším způsobem, jak doručit obsah k lidem, kteří „nakoupí“. Díky reklamě na sociálních sítích zvýšíte počet relevantních sledujících a fanoušků, přičemž podrobné cílení a atraktivní obsah podstatně urychlí rozhodovací proces vaší komunity.
Při správě kampaní na sociálních sítích se soustředím na to, aby kampaně přinášely to nejdůležitější, tedy nové zákazníky, objednávky, nákupy (případně jiné žádoucí konverze), a to za co nejnižší vydanou částku a s nejvyšší návratností investic.
Jedinečné nastavení kampaní jsou hotovou alchymií. Jejich úspěch spočívá nejen ve správném naklikání, ale i v trvalé péči. Spuštěné reklamy je nutné pravidelně kontrolovat, evidovat a vyhodnocovat jejich výkon a úspěšnost. Vytěžená data slouží k lepšímu pochopení publika.
Při tvorbě inzerce je důležitý dobře zvolený účel kampaně úzce související s definovaným cílem a významnou roli hraje budget, který budete chtít denně či dlouhodobě do kampaní investovat. Určitě nemusím zdůrazňovat, že správně zvolená forma komunikace, kreativy, vizuály, fotky, videa a rovněž jazyk, kterému vaše cílová skupina porozumí, patří při zadávání úspěšných kampaní a reklam mezi nejzásadnější.
Kampaně optimalizuji tak, aby generovaly výsledky a byly ziskové
Tímto rozhodně neslibuji, že lusknutím prstu zbohatnete. Slibuji však, že k procesu růstu vašeho Brandu budu přistupovat systematicky, zkušeně, seriózně, logicky, profesionálně a kreativně a na cestě za úspěchem (vašim a tím i mým) vás bude, jako člen týmu, zodpovědně a zapáleně doprovázet.
Někdo tvrdí, že aby reklama fungovala, investice do reklamy by měla být alespoň 50 000 Kč měsíčně. Asi nelze rozporovat, že větším budgetem se k zisku z kampaní propracujete pohodlněji a rychleji, nicméně marketing je doslova živý organismus a podobně jako v lidském těle i v marketingových komunikacích všechno se vším souvisí. Spoléhat se proto automaticky na dosah a prodeje z reklamy se nemusí firmám vyplatit.
Funguje to tak, že reklama přitáhne pozornost a zajistí větší návštěvnost vašich stránek. Webové stránky však stránky musí být na tuto zvýšenou návštěvnost připravené. Struktura webu musí být proklientsky přívětivá, obsah musí být atraktivní, grafika líbivá a především produkt musí být natolik kvalitní, aby návštěvník na webu zůstal a z potenciálního zákazníka se stal platící klient.
Jasné je, že obzvlášť v začátcích podnikání jsou výdaje obrovské a obraty minimální.
Investovat vysoké pálky do jednoho reklamního kanálu může být velmi komplikované, ne-li nemožné.
Proto pořád říkám, že nejdůležitější je prostě začít a pomalu začít sbírat data.
Částka, kterou vnímám pro začátek jako hraniční, je 5 000 Kč na měsíc.
Setkáme se. Nejčastěji telefonicky či on-line přes monitor, nicméně velmi ráda se s vámi poznám osobně někde u kávy v Ostravě. Na schůzce se budu hodně vyptávat, hodně poslouchat, zajímat se o vaše podnikání, probereme vaše cíle, představy, přání, podmínky.
Aby toho nebylo málo, následně vám pošlu k vyplnění poměrně obsáhlý formulář, tzv. Brief. Na základě zjištěných údajů zjistím do hloubky, jak váš byznys funguje a jak na vaše produkty/služby reagují zákazníci a připravím návrh strategie, který dostanete spolu s předběžnou kalkulací. V případě, že si plácneme, pošlu vám závaznou objednávku, nasdílíte mi přístupy a veškeré materiály, které máte k dispozici (podklady, fotky, videa, tabulky, informace o produktech…), načež se vrhnu do práce. Rozhodně vám však nebudu slibovat, že přes noc zbohatnete.
Reklama pomůže dostat váš produkt či službu ke cílové skupině, není však v její moci opravit špatné nastavení či dokonce pochybení v jiných kanálech vašeho podnikání či marketingové komunikace. Přislíbit vám však mohu, že práci pro vás se budu věnovat naplno, a udělám vše proto, aby se vám (a následně i mi) dařilo, abychom byli všichni spokojeni.